18 Νοε 2009

Κουλουράκια

..βουτηγμένα σε ζεστό καπουτσίνο βανήλια, ακούγοντας Tool και κοιτάζοντας έξω απ'το παράθυρο τα χρώματα ν'αλλάζουν καθώς ο ήλιος δύει.

Ντριιιιιιιιιιν το άτιμο το τηλέφωνο με κάνει να πεταχτώ απ'την καρέκλα μου. Τι σκατά θέλει πάλι η θεία τώρα? Α..ευχές.

Σηκώνομαι και πάω ν'ανάψω λίγο τον θερμοσίφωνα. Θέλω καυτό νεράκι. Και μετά γρήηηηγορα να ετοιμαστώ για την δουλειά. Έλεγα να ντυθώ σε total black, μόνο που το ντύσιμό μου σχολιάζεται απ'τα παιδιά..και στην συνέχεια απ'τους γονείς τους. Οπότε πρέπει να βάλω και κάτι σε πιο χαρούμενο χρωματάκι πάνω μου. Πφφφ.

Βαριέμαι. Είμαι μόνη στο σπίτι. Δεν έχω σε ποιόν να πετάξω κακιούλες. Έχω αγκαλιά το γκριζορόζ ποντίκι που αγόρασα χθες απ'τα ΙΚΕΑ. Το ονόμασα Σέλντον :P [μην νομίζει κανείς ότι το ποντίκι είναι αληθινό ε! :P:P:P]

Ανυπομονώ νά'ρθει η επόμενη Παρασκευή. Ίσως φέρει μια ευχάριστη αλλαγή στην καθημερινότητά μου.

4 σχόλια:

nikos είπε...

Στο ικεα ε;;;;;;;;;
Στα μέρη μου......
Καλό απόγευμα!!!

Estella είπε...

Γλυκό κείμενο σαν τα κουλουράκια... Να σαι καλά γλυκιά μου και να αποφεύγεις το total black look.Τουλαχιστον στην αρχη... Φιλιά πολλά

Chris είπε...

Να βάλεις μια ροζ μπλούζα με έναν τύπο να κρατάει μια ματωμένη χαντζάρα και από πάνω να γράφει "I REALLY LIKE KIDS"

Parakmiako Ergaleio είπε...

^
Μια μπλούζα με τον Pyramid Head λοιπόν!
Τελικά φόρεσα τζινάκι με γκρι μπλούζα :P

Νίκο σε ποιά ΙΚΕΑ λες εσύ? Εγώ στου Κηφισού πήγα.

Estella είναι πειρασμός το μαύρο ρε συ....ίσως το αφαρμόσω next time αλλά θα βάλω και κανα φουλάρι ή κολλιέ σε έντονο χρώμα για να σπάει το μαύρο. Kisses!