10 Δεκ 2009

Γκαντ Ιζ εν Άστρονατ


Πολύ μ'αρέσουν αυτές οι post-rock καταστάσεις. Το άλμπουμ τα σπάει, είναι γεμάτο μελωδίες που μου φέρνουν 1000 διαφορετικά πράματα στο μυαλό. Από δυσάρεστες στιγμές μέχρι κάτι ανέμελα καλοκαίρια. Και τώρα πριν πάω για δουλειά, το άκουσμα του άλμπουμ μου προσφέρει μια γαλήνη. Ελπίζω το C1 να μην μου την ταράξει όμως :P

Κάτι μου λείπει ρε γαμώτο...πεθύμησα τις βόλτες που έκανα στα διάφορα μουσεία. Πρέπει να τις ξαναβάλω στο πρόγραμμά μου. Και θέλω επιτέλους να δω κι εγώ το νέο μουσείο της Ακρόπολης. Ουφφφ τι να πρωτοκάνω :-/

5 σχόλια:

τόσο δα σε λέω είπε...

να χαλαρώσεις
και να μην κάνεις τίποτα

lazinio είπε...

στο Μουσείο Ακρόπολης μόνο με 1 € είσοδο. τσάμπα πολιτισμός

kalo paidi alla... είπε...

μουσείο Ακρόπολης: κορυφή! δέος!
Στο λέει κάποιος που βαριέται θανάσιμα τα μουσεία αλλά αυτό είναι το κάτι άλλο!

KitsosMitsos είπε...

Εγώ για DJ τον ήξερα, τώρα μας προέκυψε και Αστροναύτης! Χαχα!

Parakmiako Ergaleio είπε...

^
Μάλλον τα κάνει όλα και συμφέρει!

Οκ, να βρω χρόνο και έφυγα για το μουσείοοοοο.