22 Δεκ 2011

Βροχή κ μυτερές ομπρελίτσες

Όταν βρέχει και δείτε κάποια να χαμογελάει στον δρόμο αυτή είμαι εγώ. Απλά προσπεράστε με :P

Αν είστε σε αμάξι όμως μην με βρέξετε γιατί θα σας κυνηγήσω με τις μαγικές παρακμιακές μου δυνάμεις και θα σας χώσω την μυτερή τιρκουάζ ομπρελίτσα μου στον κώλο σας.


XXX Merry Christmas & a ΧΑΠΙ NEW YEARRRRRRR!
Δίνω από τώρα αυτές τις τόσο πρωτότυπες ευχές γιατί κι εμείς τα εργαλεία έχουμε ανάγκη από ξεκούραση, γλυκά, ατελείωτο σεξ και gaming την περίοδο των γιορτών. Οπότε το blog θα ψιλοερημώσει.


Να περνάτε καλά και να ακούτε ΜΕΤΑΛ ρεεεεεε!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά Χριστούγεννα εργαλειάκι μου!

Να κανεις ο,τι πραγματκά χρειάζεται ενα παρακμιακό εργαλείο για να στανιάρει!

φιλια πολλα

golden είπε...

Να αφήσω κι εγώ τις ευχές μου πριν βάλεις λουκέτο λοιπόν .
Μην παραφάς γλυκά , φέρνουν καούρες στο σεξ μετά και το xp με ρέγουλα .
Να περάσεις τέλεια τις γιορτές σου και τα λέμε του χρόνου :Ρ

Επίσης αν δεις κανένα να σου χαμογελάει στους Septic Flesh στο Fuzz μη δώσεις σημασία , συνέχισε το headbanging :P

Φιλούμπεν ^^

ασωτος γιος είπε...

καλα Χριστούγεννα εργαλειακι
ότι επιθυμείς

mahler76 είπε...

αν δεν είχα να μεταφέρω σήμερα σχέδια, μακέτα και λάπτοπ στη σχολή, θα χαμογελούσα κι εγώ με την βροχή. Θα το κάνω όμως από αύριο. Πολύ καλή σου μέρα και καλά Χριστούγεννα :)

Parakmiako Ergaleio είπε...

Filia stis mapes sas trelopaidaaaaaaaaaa!!!

\m/

Leviathan είπε...

Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα! Αγάπη, χαρά, ευτυχία και πρώτα απ' όλα υγεία εύχομαι σε εσένα και αυτούς που αγαπάς! Να περάσεις υπέροχα!!! Πολλά φιλιά!