2 Δεκ 2011

Μήπως ήρθε ο καιρός...

...για καμια αναρτησούλα;

Χρόνια και ζαμάνια :P

Με συντομία: Τρέχω σαν τον Βέγγο λόγω Μεταπτυχιακού και παιδιών που συνοδεύω στα πτυχία τους [ναι, μάλλον φοβούνται τόσο που θέλουν να τους κρατάω το χέρι και να τους λέω μαλακιούλες πριν μπουν να δώσουν]. Τί άλλο χμμμμ μου έχουν μείνει λίγοι και καλοί φίλες και φίλοι και δεν με χαλάει αυτό. Όσοι είναι να μείνουν στη ζωή μου θα μείνουν χωρίς να τους κρατάω με το ζόρι. That's a fact. Σε άλλα νέα, στολίσαμε χθες με τη μάνα μου το σπίτι σε X-Mas ατμόσφαιρα μπας και αλλάξει λίγο η μίζερη διάθεση. Δεν γνωρίζω αν θα τα καταφέρουμε όμως. Περπατώ στον δρόμο και βλέπω πλέον όλο προβληματισμένες φάτσες και κενά βλέμματα. Και αρκετό κόσμο που έχει σαλτάρει. Μάλλον τους δικαιολογώ τώρα πια. Με τον δικό μου συνεχίζουμε τους γλυκούς τσακωμούς αλλά το πάθος παραμένει και κωλοχαίρομαι. Κοντεύουμε να κλείσουμε 2 χρόνια σχέσης και μου κάνει τρομερή εντύπωση. Έκλεισα από τώρα για τον Αύγουστο tickets για Ουγγαρία και μετράω αντίστροφα [η μουρλή]. Σήμερα θα πάω στο πάρτυ του rocking.gr γιατί έχω μουχλιάσει και χρειάζομαι ένα μέταλ σέτλιστ για να με ξεσηκώσει λίγο. Θα πιω μπύρα στην υγεια σας. Ελπίζω νά'στε όλοι και όλες καλά γιατί η υγεία βλέπω ότι δοκιμάζεται όλο και πιο πολύ μ'αυτή την πουτάνα την κρίση.

Φιλιά...

3 σχόλια:

mahler76 είπε...

α ετοίμασες ταξιδάκι!! τέλεια. Καλή συνέχεια με το μεταπτυχιακό. Όσο για τον κόσμο όντως έχει λαλήσει. Τουλάχιστον υπάρχει πλέον λόγος. Καλό σου βράδυ :)

Ανώνυμος είπε...

Όλα καλά με το μεταπτυχιακο και τη συνοδεια των παιδιων στα αλλα πτυχια!

Ετοιμαζεις ταξιδι
μοναχά για παρτη του!!!

Να πας να ξεδωσεις και να χαλαρωσεις τωρα τις γιορτες που ερχονται!

φιλια

kalo paidi alla... είπε...

Όντως χιόνια και λαζάνια! :Ρ γουελκαμ μπακ!