30 Μαρ 2010

Έκτακτη ανακοίνωση Εργαλείου

Όσοι με ξέρετε θα ξέρετε ότι δεν τρώω καμία σάλτσα............

ΤΑΡΑΜ ΤΑΡΑΑΑΑΜ.

Σήμερα όμως θα φάω μακαρονάδα Μπολονέζ.

Ή μάλλον θα αναγκαστώ να φάω. *γκουχ γκουχ*

Ο Τολκινάς με κάλεσε να μου κάνει το μεσημεριανό τραπέζι και για χάρη του υποσχέθηκα ότι θα φάω τα μακαρόνια μου με σάλτσα-κιμά.

Αχ αχ πώς θα τα φάω χωρίς την μυζιθρούλα μουυυυυυ; Θα καταφέρω να φάω την σάλτσα; Θα κάνω τελικά αυτή την φοβερή θυσία; Πώς θα μου φανεί το θέαμα των "λερωμένων" ζυμαρικών;

To be continued...

11 σχόλια:

Unknown είπε...

The suspense is killing meeeeee!!!

Unknown είπε...

Oops, wrong account. :|

τόσο δα σε λέω είπε...

πλάκα κάνεις έτσι;
δες κάτι άτομα που κυκλοφορούν ρε.
ρε
ρε
ρε η σάλτσες είναι ωραίες ρε

pd είπε...

Ω τι γλυκιά κίνηση.<3
Μπράβο στον Τολκινά!

-βέβαια Μ.Εβδομάδα και κιμάς δεν πάνε :p αλλά η πρόθεση μετράει!-

panos srpk είπε...

Μακαροναδα χωρις σαλτσα ή κιμα ειναι σαν φραπε χωρις ζαχαρη ή γαλα. Δε γινεται ζωη ετσι!

Parakmiako Ergaleio είπε...

looool agit8d!

Τόσο δα....σε λέω ότι δεν κάμω πλάκα..και κυκλοφορώ ελεύθερη ακόμα.

Γεια σου ρε Πίντουλα με την νηστεία σου!! Ναι, ο Τολκινάς κάνει και καμιά γλυκιά κίνηση που και που για να μου ρίχνει στάχτη στα μάτια χαχαχχχχ.

Sarper? αυτό που λες μου το λένε όλοι ρε συ. Αλλά τι περίμενες? Εδώ σιχαίνομαι τις κρέπες. :-P



ΚΑΙ ΙΔΟΥ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ:
Με το που είδα να ρίχνει τις πένες μες στην σάλτσα ένιωσα έναν πανικό και ανατρίχιασα. Τελικά όμως καθήσαμε να φάμε και το άδειασα το πιάτο μου παρακαλώ! Η σάλτσα μύριζε τέλεια και από γεύση δν πήγαινε πίσω. Άριστος ο σεφ, με εξέπληξε ευχάριστα και μάλλον θα δοκιμάσω κι άλλες σάλτσες αν μου φτιάξει πάλι. Μιαμμμμμ! Νομίζω ότι γίνομαι άνθρωπος σιγά σιγά.

Σας χαιρετώ παιδιά! Πάω χωριό για λίγες μέρες. Φιλιάαααα!

Ανώνυμος είπε...

Κλείσε τα μάτια και όρμα!

Θα σου αρέσουν!

Λερωμένα ζυμαρικά ε; Έγραψες!

Εγώ θα την κάνω λίγες μέρες, θα τα πούμε μΠ όπερ και σημαίνει μετά Πάσχα!

Φιλιά πολλά

lazinio είπε...

οι σάλτσες δεν είναι για τα λόγια είναι για τα μακαρόνια.

panos srpk είπε...

Ειναι ωραιες οι κρεπες ρε! Ποσο μαλλον η κρεπα με nutela και κομματακια μπισκοτου! Yamiiiiii!

Καλο Πασχα και σε σενα, τσακωνομαστε για προτιμησεις στο φαι οταν επιστρεψεις! :P

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ καμάρι. Ούτε εμένα μου αρέσουν οι σάλτσες. Αλλά εγώ δεν είμαι ικανοποιητικό δείγμα ανθρώπου. Εγώ δεν τρώω ούτε κρέας. Άρα δεν υπολογίζουν τη γνώμη μου..

Φιλιά,
Εδώ Αυτή (πάντως σε καταλαβαίνω απόλυτα)

Parakmiako Ergaleio είπε...

Coula το έκαμα και τα κατάφερα να φέρω εις πέρας την αποστολή!

Lazinio όμως μην το παρακάνουμε με τις σάλτσες ε! Λίιιιιγη σαλτσούλα είναι αρκετή, ας μείνει και κανα καθαρό μακαρόνι.

Sarper απαπαπαπααααα! Οι κρέπες βρωμάνεεεεε! :P

Αυτή ούτε κρέας καλέ?! Εγώ σίγουρα δν θα άντεχα πάντως.