26 Ιουλ 2012

Το Άφαντο Εργαλείο


Μπορεί να ήμουν άφαντη εδώ και καιρό ΑΛΛΑ ασχολήθηκα σοβαρά με το μεταπτυχιακό, έγραψα πριν λίγες μέρες τις 2 τελευταίες εργασίες και από Σεπτέμβρη ξεκινώ την πτυχιακή μου. Ε ρε γλέντια δηλαδή! Δουλειά + πτυχιακή = ...βέβαιος θάνατος;;;

Τί άλλο έκανα; Χμμμμμ...λόγω no money φάσης καθόμουν σχεδόν κάθε μέρα στο σπίτι και καιγόμουν: βλέποντας τις πρώτες 3 seasons Supernatural, διαβάζοντας βιβλία και άρθρα σχετικά με TESOL, κάνοντας μανικιούρ με σατανιστικά χρώματα που δεν μπορώ να έχω σε περίοδο δουλειάς και φυσικά ξανα-παίζοντας Skyrim με καινούργια χαρακτήρα που την έφτασα level 50+ μέσα σε περίπου 2 βδομάδες 8-) Όπως καταλαβαίνετε, το κόλλημα με το Skyrim συνεχίζεται...

Λόγω της τρελής αφραγκιάς, έχω καταφέρει να πάω για μπάνιο μόνο μια φορά μέχρι τώρα. Αλλά χθες, η κωλοφαρδία μου χτύπησε την πόρτα και δέχτηκα πρόσκληση για εξοχικό στην Μύκονο. Φεύγω αύριο λοιπόν και γυρίζω Κυριακή. Όλα τα έξοδα πληρωμένα, καράβια, φαγητό, τα πάντα. Το εργαλείο στην Μύκονο στα γεράματα! Ελπίζω να βρω καμιά ήρεμη παραλία να ξαπλάρω. Clubbing και τέτοια μην πει κανείς :P δεν τα θέλω. Πρόταση για ροκ μπαράκι δεκτή.

Φυσικά θα ακολουθήσει φωτορεπορτάζ ΑΝ βγάλω καλές φωτογραφίες.

Και μετά την Μύκονο...ποιός ξέρει; Μπορεί η κωλοφαρδία να συνεχιστεί, θα δούμε.

Ελπίζω όλοι νά'στε καλά, να πίνετε τις φραπεδούμπες σας και να χαλαρώνετε όπου αγαπάτε. Χρειάζεται ξεκούραση για να επανέλθουμε δυναμικά τον Σεπτέμβρη.

Φιλιά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: