11 Δεκ 2010

Rock parties ftw

Χθες πέρασα τέλεια παρέα με το Φονικό Κουνέλι και άλλα παιδιά απ'το rock forum στο οποίο είμαστε μέλη.

Γινόταν το πάρτυ του forum στο μαγαζί Rainbow στο Γκάζι. Καλή φάση. Το μαγαζί χωρισμένο ουσιαστικά σε 3 μέρη με ωραία cozy ατμόσφαιρα. Πανικός από κόσμο γύρω στα μεσάνυχτα, με το ζόρι βρήκαμε μια γωνίτσα να κάτσουμε.

Ακούσαμε πολλές ροκιές και μεταλιές (ξαφνιάστηκα στο άκουσμα των Grave Digger), χορέψαμε ΠΟΛΥ, καφρέψαμε, ήπιαμε, πεθάναμε στο γέλιο, μου γνώρισαν άπειρο κόσμο που θα χαρώ να ξαναδώ - ειδικά 2 κοπελιές που ταιριάξαμε αμέσως. Πρέπει να φύγαμε γύρω στις 4 το πρωί.

Βγαίνοντας, αρχίσα να τραγουδάω με βραχνιασμένη φωνή Χιόνια στο Καμπαναριό καθώς ξημερώματα είχε αρχίσει να χιονίζει στην πόλη μας και το πουτσόκρυο βέβαια είχε την τιμητική του. Και τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές απολαμβάνω το χιόνι απ'την μπαλκονόπορτά μου. Να κόψει όμως λίγο ο αέρας μπας και το στρώσει επιτέλους.

Έτσι που λέτε, βγήκε μετά από καιρό το Εργαλείο για ποτό και πέρασε φίνα με τρελή παρέα. Ουφφφφ μου χρειαζόταν να ξεφύγω λίγο γιατί μού'χε πέσει πολλή δουλειά τελευταία. Ούτε χιονοστοιβάδα δεν θα με κράταγε κλεισμένη άλλο στο σπίτι!

Σε άλλα νέα, άρχισα να διαβάζω αυτό το βιβλίο που μου άφησε ο Χ.

Ο Oe έχει φοβερή γραφή τελικά και μάλλον τον πιο πρωτότυπο, ιδιαίτερο πρωταγωνιστή. Δεν έχω ξαναδιαβάσει κάτι τέτοιο και προς το παρόν μ'αρέσει πολύ. Ειδικά οι ρεαλιστικές περιγραφές του.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλές γιορτές

πάντα με τετοια ξεφαντώματα και καλή παρεα!

φιλια πολλά

Parakmiako Ergaleio είπε...

Thank you Coulaaaa! Ki esy kala na pernas :)