16 Νοε 2009

Ταξιδιάρικη διάθεση

Όχι, δν μπορώ να πάρω το αεροπλάνο και να κάνω ένα ταξίδι μακριάααα και να ξεφύγω απ'την καθημερινότητα. Οπότε προς το παρόν λέω να ταξιδέψω λίγο μέσω της μουσικής.

Είχα χρόνια να ακούσω το περίφημο The Bard's Song των Blind Guardian. Σήμερα τού'δωσα και κατάλαβε. Ταυτόχρονα τραγουδούσα κι εγώ τα lyrics, ευκαιρία να κρατάω την φωνή μου σε φόρμα.

...Tomorrow will take us away
Far from home
No one will ever know our names
But the bards' songs will remain
Tomorrow will take it away
The fear of today
It will be gone
Due to our magic songs...


Το θέμα είναι ότι μ'αυτό το τραγούδι νιώθω ότι κι εγώ μεταμορφώνομαι σε bard και πηγαίνω σε μέρη μαγικά. Σαν να παίρνω τον μακρύ δρόμο που βγάζει στο άγνωστο και είναι γεμάτος περιπέτειες και μετά έχω άπειρες ιστορίες να διηγούμαι. Σαν να περιπλανιέμαι στην Μέση Γη με την δύναμη της φαντασίας και να γνωρίζω από κοντά τους απίστευτους λαούς της...

Εσάς ποιό τραγούδι σας ταξιδεύει περισσότερο?

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η περιπλάνηση σου με συνεπήρε...
Καπου εκει..στη μέση Γη!

Καλως σε βρήκα!

nikos είπε...

Απλά μια μεγάλη καλησπέρα!!!!!

Parakmiako Ergaleio είπε...

Ω καλησπέρα Νίκο! :)

Merlin όπως ο Μάγος ε? Καλώς ήρθες στο μπλογκ μου, πάω κι εγώ να περιπλανηθώ στο δικό σου. Cheers!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!! :)
Λίγο (;) αργά αλλά θα απαντήσω! Σε post με Guardian πώς γίνεται άλλωστε να μην το κάνω?

Αχχχχχ.... Bard's Song.... Ταξιδεύω όποτε το ακούω αλλά εκεί που δεν συγκρίνεται είναι live... Απλά δεν παίζεται.-

Κι όσο για το τραγούδι που με ταξιδεύει περισσότερο θα απαντήσω, με κάθε επιφύλαξη, ότι είναι το Underworld Domain από Dargaard.

Μάκια πολλά!!!!