13 Οκτ 2009

Βελτίωση

Σήμερα όλη μέρα ήμουν με ένα χαμόγελο σχεδόν ως τ'αυτάκια μου.
:D
Αφήνω πίσω τα παλιά. Νομίζω επιτέλους μπορώ ν'αρχίσω να βλέπω τη ζωή με άλλο μάτι. Κακώς άφηνα τα λόγια ενός μόνο ανθρώπου να με επηρεάσουν τόσο πολύ. Οκ, έριξα το απαραίτητο βρισίδι και κάμποσα δάκρυα but now it's time to move on.

Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω πόσα πράγματα δεν εκτίμησα τους τελευταίους μήνες που ήμουν στην κοσμάρα μου και σε μια κατάθλιψη που μου κατάτρωγε την ψυχή. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους ήταν εκεί για μένα και κάναμε τόσες και τόσες συζητήσεις προσπαθώντας να βγάλουμε άκρη.

Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα στον κόσμο απ'την φιλία.

5 σχόλια:

Unknown είπε...

αντε να παιρνουμε τα πανω μας σιγα σιγα. καιρος ηταν. :)

founio είπε...

Όλε!

Estella είπε...

Μπράβο γλυκιά μου! Χαίρομαι πολύ για σένα. Καλά να περνάς σε οτι και να κάνεις...!

Loud Melody είπε...

Χαίρομαι που το ξεπέρασες! Να ακούς πάντα τα λόγια μόνο αυτών που σε αγαπούν κι όχι αυτών που θέλουν να σε βλάψουν, αυτό είναι το κλειδί.
Να είσαι πάντα χαρούμενη εργαλείο! ;)

Parakmiako Ergaleio είπε...

BIG HUG ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑΑΑ!
:D
Εύχομαι κι εσείς νά'στε καλά!