28 Μαΐ 2009

Πίεση

Δεν έχω χρόνο αυτή την εβδομάδα ούτε να βγω για ένα ομαδικό καφεδάκι με τις φίλες μου, ούτε απλά να περπατήσω μόνη μου στο κέντρο, ούτε ν'ακούσω μουσική με τις ώρες, ούτε καν να σπαταλήσω πάνω από 5 λεπτά για να επιλέξω το καλύτερο σοκολατένιο παγωτό!
Το Gothic Novel φταίει για όλα...για χάρη του χάνω και συναυλία..

Είδα τίτλο δημοσίευσης του lazinio για psychoanalysis και αμέσως πέρασε όλη η ύλη μπροστά απ'τα μάτια μου!! Freud, Jung, Lacan αχ και βαχ...και ταυτόχρονα πρέπει να θυμάμαι πώς εφαρμόζουμε αυτές τις θεωρίες σε κάθε novel. Γιατί ρε lazinio γιατίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι?????!!! Πάω λίγο να ηρεμήσω και να ξεχαστώ και τσουπ πέφτω πάλι σε psychoanalysis! Θα το θυμάμαι αυτό ρε! :P

Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι δεν πήζω μόνη μου. Πριν λίγες ώρες για παράδειγμα πέτυχα και την κολλητή μου να διαβάζει μανιωδώς. Yeah! Αυτά είναι! Παρέα στα Στάρμπακς [αν και επιλέγω Ελευθερουδάκη για διάβασμα δαγκωτό].

Άντε να δώσω το mid-term να ξεμπερδεύω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: